onsdag 20 maj 2009

Som Too-Much-Coffee-Man fast tvärtom

Gnaargh. Jag har inga pengar på mitt konto, och inget kaffe hemma sedan några dagar tillbaka. Jag har inte ens råd att finansiera mitt missbruk via kaffeautomaterna längre.
Jag tror inte min kropp har varit såhär fri från köpt koffeinenergi sedan jag var typ...fyra. Det är en rätt otäck känsla, den här alltigenom genomträngande tröttheten som har präglat hela den här dagen. Sov en timme nyss utan att hämta in någon nämnvärd energi, och jag är alldeles för splittrad för att ta itu med någon som helst vettig aktivitet. Klarade av en muntlig presentation i morse, och borde egentligen köra igång direkt med nästa tentamenspluggande - min tyskakurs har den trevliga egenheten att 24 av 30 poäng tenteras av här i Maj, vilket innebär att jag har 12 poäng kvar att ta, med lite mer än en vecka kvar i skolan. Men idag går det verkligen inte. Det känns som att jag ligger på botten av den stora tyskspråkiga floden och inte har lärt mig någonting.

Jag känner mig oduglig och trött, och dessutom fungerar min pissiga mobiluppkoppling sämre än det brukar göra.

Inga kommentarer: