tisdag 28 april 2009

Bloggdöden molmar i mull allt vad här glimmar och glänsar

Hej.
Det är inte bloggdöden som har tagit även denna blogg, jag lovar. Det är bara livet som har envisats med att komma i vägen för de virtuella förlustelserna. Vilket faktiskt har varit ganska trevligt. Förra veckan bestod av oproportionerligt mycket kultur, socialt liv och en del alkohol. Samt skola.
Denna vecka består av PRODUKTIVA DAGAR, med en mer normal kvot kultur och alkohol. Idag var en produktiv dag. Igår var en produktiv dag. Imorgon blir en produktiv dag. Alla dagar fram till nästa Tisdag kommer med en trängande nödvändighet vara en produktiv dag.

Om någon slacker har en erotisk dag att byta bort mot en produktiv dag är jag definitivt idel öra.

2 kommentarer:

ylva sa...

Jag skulle ju göra mycket för att byta till mig en produktiv dag! Eller möjligen färdiga ritningar på ett hotell...Men dom erotiska dagarna håller man ju hårt i...kan en gul katt vara av intresse?

Andedräkt av koppar sa...

Tja, jag kanske inte hade så många produktiva dagar kvar som jag trodde när jag började skrävla i det här inlägget.

Men jag slår till på den gula katten, har jag tur kan jag byta den i sin tur mot en erotisk dag längre fram. Mina hotellritningar är dock bara på hobbystadiet än så länge.